MAANDAG - VRIJDAG

09.00 - 17.30 UUR

VoIP Telefonie

VoIP Telefonie is eigenlijk niets anders dan bellen over het internet, met als voordeel dat het flexibel en kostenbesparend is. Thuiswerken of intern verhuizen wordt heel gemakkelijk. Je sluit je VoIP toestel aan op het internet en kunt direct en overal bellen.

Optimale bereikbaarheid

Wat gebeurt er als een medewerker niet op zijn werkplek zit en de telefoon gaat? De beller moet opnieuw contact opnemen, wat al snel zorgt voor kleine irritaties. Door middel van VoIP Telefonie kun je zelf bepalen waar inkomende gesprekken heen worden geleid. Er kan direct worden gezien of degene die men probeert te bereiken beschikbaar is en indien er niet wordt opgenomen is het mogelijk om het gesprek door te schakelen naar een mobiele telefoon of een centraal aanspreekpunt. Dit alles garandeert optimale bereikbaarheid van je organisatie.

Daarnaast worden verschillende vestigingen en medewerkers samengevoegd door het gebruik van één telefooncentrale en één telefoonsysteem. Handelingen als doorverbinden, in de wacht plaatsen en opvragen van de beschikbaarheid worden via een gebruiksvriendelijke interface aangeboden. Of een medewerker op kantoor zit, onderweg is of vanuit huis werkt, zij maken allemaal gebruik van het zelfde VoIP Telefoniesysteem. Begrippen als ‘Unified Communications’ en ‘Online Conferencing’ zijn niet langer toekomstmuziek maar werkelijkheid. Kortom, met VoIP Telefonie introduceer je het ‘nieuwe werken’ in je organisatie.

Geen extra bekabeling nodig

Traditionele telefonie, analoog of ISDN, maakt gebruik van (meestal dure) bekabeling en aansluitpunten. De kosten voor het beheren en aanpassen van deze telecominfrastructuur in verband met het opschalen of verhuizen van je organisatie zijn dermate hoog dat een overgang naar VoIP Telefonie de meest geschikte optie is.

Integratie van telefonie en internet

Een snelle internetverbinding is vandaag de dag meer regel dan uitzondering voor bedrijven. Wij zijn van mening dat VoIP Telefonie een belangrijke stap is in het integreren van de verschillende technologieën van telefonie en internet. De investering die je hebt gedaan in je internetverbinding betaalt zich op deze manier sneller terug door eveneens te bellen via deze lijn. Zo maakt je organisatie optimaal gebruik van haar middelen en sluit de communicatievoorziening beter aan op de behoeften van je moderne organisatie.

Voordelen van VoIP Telefonie

  • Optimale bereikbaarheid;
  • Onbeperkte capaciteit;
  • Flexibel & van locatie onafhankelijk;
  • Eenvoudig aan te leggen;
  • Geen extra bekabeling nodig;
  • Voordelige zakelijke telefonie;
  • Voorbereid op de toekomst.

Kostenbesparing

  • Besparing van 25-50% op de gesprekskosten (starttarief en kosten per minuut);
  • Geen kosten voor vast recht abonnement (KPN);
  • Efficiency voordelen (‘het nieuwe werken’);
  • Geen dure onderhouds- & servicecontracten voor je telefooncentrale.

Overstapservice

View on IT introduceert de overstapservice. Vele organisaties hebben hier al dankbaar gebruik van gemaakt. Onze telecomspecialisten begeleiden het volledige VoIP overstaptraject. Wij inventariseren, adviseren, selecteren, implementeren en onderhouden je telefoonsysteem. Kortom, View on IT neemt de volledige zorg uit handen om de overgang naar VoIP Telefonie zo prettig mogelijk te laten verlopen. Overstappen was nog nooit zo eenvoudig.

  • Berekening van maandelijkse besparing op telefoniekosten;
  • Adviseren in keuze voor geschikte VoIP oplossing (hosted, eigen centrale of huidige centrale);
  • Overname telefoon- en faxnummers van huidige provider (KPN);
  • Afname van nieuwe telefoon- en faxnummers (088-nummers);
  • Analyse van bedrijfsnetwerk en internetverbinding (toereikend voor VoIP);
  • Aanvragen en aanleggen van een internetverbinding (indien nodig);
  • Naadloze overgang naar het nieuwe systeem (geen dag zonder telefoon).

Meer informatie?

Wil je meer informatie over onze VoIP telefonie? Vul dan onderstaand formulier in of neem contact met ons op!

Contact
Bezig met versturen